ارسال پیامک گروهی و بانک رایگان شماره ارسال اس ام اس گروهی پنل رایگان

ارسال پیامک گروهی و بانک رایگان شماره ارسال اس ام اس گروهی پنل رایگان >
شنبه 23 تیر 1403

ارسال پیامک و ایمیل گروهی از پنل رایگان

ارسال پیامک و ایمیل گروهی از پنل رایگان

پنل ارسال پیامک (SMS) چیست؟

 short message service (SMS)

احتمالا شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ ارسال می‌شوند را دریافت کرده‌اید، شما نیز می‌توانید یکی از افرادی باشید که می‌توانند این اس‌ام‌اس‌ها را ارسال کنند!

پنل اس‌ام‌اس آقای بازاریاب به عنوان یکی از پیشگامان عرصه سامانه‌های ارسال پیامک، با ساده سازیِ روش و مراحل ارسال اس ام اس به صورت انبوه یا گسترده، این امکان را برای تمامی افراد و مشاغل فراهم کرده است که هر فردی با هر سطح از دانش و تجربه‌ بتواند اقدام به ارسال پیامک نماید و تاثیر آن را در کسب‌وکار خود مشاهده کند.

شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک، اقدام به ارسال پیامک مورد نظر خود برای ده‌ها هزار نفر نمایید اما لحظه‌ای از زمان خود را هدر ندهید.

سامانه اس‌ام‌اس و یا سامانه پیامک آقای بازاریاب، بستری مناسب برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها را فراهم آورده است. و همچنین لازم به ذکر است که برخلاف دیگر پنل‌ها، استفاده از پنل پیامک آقای بازاریاب کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ی شارژ و خرید پلن‌های گران قیمت ماهانه و سالانه نیست و نکته مهم تر اینکه در پنل پیامک آقای بازاریاب، میلیون‌ها شماره تلفن دسته بندی شده شرکت‌ها، سازمان‌های خصوصی و دولتی، انواع مشاغل و تخصص‌های فعال تمامی استان‌ها، شهرها، محله‌ها و پیامک‌های مناسبتی و صدها بانک شماره موبایل گران قیمت و همچنین بانک ایمیل شامل میلیون‌ها ایمیل فعال و دسته بندی شده نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار شما است و در نهایت همه چیز از نقطه شروع تا دریافت نتیجه پیشاپیش برای شما فراهم و تنظیم شده است.

در پنل اس‌ام‌اس چه سرویس‌هایی ارائه می‌دیم؟
به طور کلی خدماتِ ارسال پیامک انجام می‌دیم اما هر یک از این پیامک‌ها با روش، اهداف و وظایفِ مختلفی ارسال می‌شند و نتیجه مشخصی دارند و این تفاوت‌ها، در لیست خدمات تنوع ایجاد می‌کنند.

یک پیامک می‌تونه با هدف جذب مشتری یا مخاطب ارسال بشه و یک پیامک دیگر می‌تونه برای حفظ مشتری یا مخاطبِ شما ارسال بشه.
متن یک پیامک می‌تونه دارای لینک مراجعه به وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعیِ شما باشه و متن پیامکی دیگر می‌تونه با هدف ارائه تخفیف یا اطلاع رسانیِ روز تخفیف به مشتری فعلی و یا با هدف معرفی مجموعه شما باشه.

خدمات ارسال پیامک به چند روش انجام می‌شه؟

۰۱– ارسال به مخاطبین:
ارسال به صورت تکی
ارسال به صورت گروهی
ارسال به روش متناظر
ارسال از دفترچه تلفن
ارسال به روش کلمات کلیدی

۰۲– ارسال انبوه:
ارسال پیامک منطقه‌ای
ارسال بر اساس کد پستی
ارسال بر اساس نقشه
ارسال پیامک محله‌ای
ارسال از بانک شماره
ارسال به مشاغل و اصناف
ارسال بر اساس سن و جنسیت
ارسال بر اساس رنج شماره
ارسال از دکل BTS ایرانسل
ارسال از دکل LBS همراه اول

Panel.mrbazaryab.com

منظور از ارسال به مخاطبین و ارسال انبوه در پنل پیامک چیست؟
مخاطبین درواقع همان کاربران، مشتریان، کارمندان یا دوستان شما هستند، که شما توسط قابلیت ایجاد دفترچه تلفن هوشمند، شماره تلفن این افراد را در پنل کاربری خود ذخیره کرده‌اید؛ که البته با امکان ویژه ساخت گروهِ مخاطبین نیز می‌توانید شماره تلفن های خود را با نام گذاری گروهِ دوستان، گروهِ کاری و... دسته بندی کنید و برای هر گروه به صورت جداگانه پیام های متفاوتی ارسال کنید.

هدف از ارسال به مخاطبین؛ با پیشفرضِ ارسال به گروه مشتریان، درواقع حفظ مشتری، با محتوای نظرسنجی درمورد کالا، ارائه کد تخفیف خرید، ارسال اطلاع رسانی و درکل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.

اما هدف از ارسال پیامک به روش انبوه؛ جذب مشتری یا برندسازی است.

استفاده از پنل پیامک آقای بازاریاب کاملا رایگان است و با وجود ویژگی های خاص و شخصی سازی شده، (از جمله بانک هزاران شماره تلفن تفکیک شده بر اساس استان، شهر، منطقه، کد پستی، رنج شماره و بانک شماره تلفن تفکیک شده تمامی اصناف و مشاغل ایران) فرصت خوبی است حداقل برای یک ارسال محلی و تجربه یک فروش حرفه‌ای.

همچنین نیازی نیست که نگران محتوا یا متن پیامک باشید ! صدها متن مناسبتی آماده در اختیار شماست و می‌تواند هنگام ارسال به مخاطبین، محتوای شما را تامین کند و برای ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی نیز، ما همراه شما هستیم و در صورت تمایل، هدف شما را تبلیغ نویسی می‌کنیم.

پنل پیامک آقای بازاریاب، دستیار هوشمند کسب و کار شماست

همانطور که گفتیم، ارسال پیامک به مخاطبین به ۵ روش زیر انجام می‌شود:
۰۱- ارسال پیامک تکی:
ارسال پیامک تکی بدین شرح می‌باشد که شما می‌توانید به یک فرد خاص پیامک ارسال نمایید.
۰۲- ارسال پیامک گروهی:
پیامک گروهی معمولا توسط افرادی که دارای کسب و کاری هستند و می‌خواهند به مشتریان خود در یک زمان پیامی ارسال نمایند انجام می‌شود و یا زمانی که کاربر بخواهد برای گروهی از دوستان خود، پیامکی به صورت همزمان ارسال کند، به طور مثال ارسال پیامک تبریک سال نو به دوستان و آشنایان حتی با نام شخصی خودشان
۰۳- ارسال پیامک متناظر:
ارسال متناظر پیام کوتاه به شما کمک می‌کند تا به جای اینکه بخواهید به صورت تکی برای هر شماره متن‌های متفاوت ارسال کنید، به صورت انبوه و گروهی این پیام‌ها را ارسال نمایید. (ارسال به صورت انبوه ولی برای هر شخص متن متفاوت باشد)
۰۴- ارسال پیامک از دفترچه تلفن:
شماره تلفن مخاطبین خود را در دفترچه تلفن هوشمند و اختصاصی خود در پنل وارد کنید و در صورت تمایل گروه بندی کنید.
ارسال هوشمند انبوه به دفترچه تلفن، این امکان را به شما می‌دهد که هنگام ارسال پیام، گروه مورد نظر را به عنوان دریافت کنندگان پیام انتخاب کنید.
۰۵- ارسال پیامک با کلمات کلیدی:
یکی از قابلیت‌های سامانه پیامکی آقای بازاریاب ارسال پیامک انبوه همراه با نام افراد و متن و جزئیات متفاوت است، به این صورت که شما متن پیامک را یک مرتبه می‌نویسید اما برای هر کسی نام و اطلاعات خودش در متن پیامک جایگزین می‌شود. نام این ماژل ارسال پیامک کلمات کلیدی می‌باشد و به طور مثال برای ارسال پیامک مانده حساب یا تاریخ سر رسید همراه با ذکر نام مشتریان.
 
همانطور که گفتیم، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای جذب مشتری، به ۱۰ روش زیر انجام می‌شود:

۰۱- ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای:
نحوهٔ کار به این شکل است که شما پیامک را از طریق سامانه‌ پیامکی آقای بازاریاب برای کسانی ارسال می‌کنید که در یک منطقه جغرافیایی خاص زندگی می‌کنند.

۰۲- ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کدپستی:
در این روش می‌توانید به افرادی که در محله مورد نظر شما هستند، پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید. در این شیوه، می‌توان با ثبت دو یا چهار رقم از سمت چپ کد پستیِ منطقه سکونت یا محل کار مورد‌نظر خود، به کلیه شماره موبایل‌های فعال ساکن در آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال کرد. همچنین برخی از شهرهای کوچک در نقشه وجود ندارند و یا نام آنها هنوز در اپراتورهای مربوطه ثبت نشده است، پس در این مواقع نیز ارسال براساس کد پستی، بهترین راه‌کار است.

۰۳- ارسال پیامک تبلیغاتی نقشه‌ای:
یکی از روش‌های ارسال پیامک هدفمند؛ ارسال پیامک از نقشه است؛ یعنی فرستادن پیامک تبلیغاتی به افرادی که در محدوده نقشه شما هستند و در آینده مشتریتان شما خواهند شد.

۰۴- ارسال پیامک تبلیغاتی محله‌ای:
یکی از جذاب ترین و اثربخش راه های جذب مشتری، تبلیغات پیامکیِ محله‌ای است. در این روش نیز نحوه کار مشابه ارسال منطقه‌ای است اما با دقت بیشتر و امکان انتخاب کوچه و خیابان و پاساژ و...

۰۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک شماره:
یکی از خدماتی که آقای بازاریاب در پنل رایگان ارسال پیامک برای بازاریابیِ پیامکی ارائه می‌دهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل، اصناف و کدپستی است. بانک شماره نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می‌شود، بلکه می‌توانید مخاطبین کسب و کار خود را به طور دقیق مورد هدف قرار دهید. با این روش احتمال دیده شدن پیامک شما و خوانده شدن آن بالاتر رفته و تبلیغات هدفمندتری خواهید داشت.
پنل پیامک آقای بازاریاب دارای صدها دسته‌بندیِ به‌روز و ارزشمند از شماره تلفن های مشاغل، شهر، کدهای پستی، جنسیت و غیره است که از منو پنل قابل دسترسی و مشاهده هستند.

۰۶- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل و اصناف:
با ارسال پیامک تبلیغاتی به اصناف مختلف، پیامک‌های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده‌های غیرمرتبط با شغل شما نیست و پیامک شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر ارسال می‌شود.

۰۷- ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس سن و جنسیت:
ماژول ارسال سن و جنسیت، بانک شماره‌ای است که با آن می‌توانید مشتری‌ها و مخاطبین خود را بر اساس سن و جنسیت شان، هدف پیامک تبلیغاتی قرار داده و SMS تبلیغاتی مرتبط را برایشان ارسال کنید.

۰۸- ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس رنج شماره:
منظور رنج عددیِ بین دو شماره موبایل است و با وارد کردن بخشی از رقم های دو شماره موبایل، رنج شماره‌های بین این دو عدد، دریافت کننده پیامک هستند.

۰۹- ارسال پیامک تبلیغاتی از دکل BTS ایرانسل:
ارسال BTS یا همان ارسال زنده از طریق دکل‌های مخابراتی، یکی از روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های ایرانسل واقع در یک منطقه یا محله می‎باشد. به عبارت دیگر، کسانی که در یک منطقه خط ایرانسل دارند و از گوشی موبایل اس ام اس می‌فرستند یا با آن تماس برقرار می‌کنند، تحت پوشش دکل مخابراتی آن منطقه هستند.
به طور مثال: اگر افراد زیادی از شهرهای مختلف در یک سمینار واقع در برج میلاد تهران حضور داشته باشند، با اقدام هوشمندانه شما و ارسال پیامک از دکل مخابراتی محدوده برج میلاد، تمامی این افرادِ مهمان نیز پیامک شما را دریافت خواهند کرد.

۱۰- ارسال پیامک تبلیغاتی از دکل LBS همراه اول:
با قابلیت ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی LBS همراه اول، به افرادی که در محل مورد‌نظر حضور دارند یا در‌حال تردد هستند، بدون تاخیر زمانی و به‌صورت زنده پیامک ارسال خواهد شد. این سرویس مشابه سرویس ارسال پیامک BTS ایرانسل است؛ با این تفاوت که ارسال‌ها بدون تاخیر زمانی و به‌صورت آنی به محدوده مشخص‌ شده از طرف شما انجام می‌شوند. ارسال از دکل همراه اول دقیقا مشابه دکل ایرانسل است ولی دکل همراه اول سرعت بیشتری دارد.
به طور مثال: برای افرادی که در لحظه از خیابان محل کسب شما عبور می‌کنند و یا وارد مرکز خرید می‌شوند، می‌توانید پیامک ارسال کنید.

Panel.mrbazaryab.com

اگر فرصت کافی برای ورود به پنل و استفاده کامل از خدمات را ندارید، اجرای تبلیغات خود را به ما بسپارید؛
مراحل درخواستِ ارسال پیامک توسط مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب:
از لیست بالا، روش موردنظر برای ارسال و سپس شغل یا منطقه موردنظر خود را انتخاب کنید و به همراه متن موردنظر برای ما (از طریق تلگرام) ارسال کنید. 
سپس تعداد شماره های موجود و هزینه ارسال را برای شما ارسال می‌کنیم و در صورت موافقت و تایید شما، کمپین تبلیغات پیامکی در بهترین حالت ممکن برای شما اجرا می‌شود‌.

اما پیشنهاد ما این است که حتما در پنل عضویت شوید؛ زیرا با عضویت رایگان در پنل ارسال پیامک، امکان ارسال پیامک با تنظیمات شخصی شده خودتان را دارید، به طور مثال: قابلیت ارسال پیامک متناظر که ویژه مخاطبین خاص دفترچه تلفن خودتان است!

ارسال اس ام اس متناظر یا نظیر به نظیر یکی از قابلیت های ویژه در پنل پیامک آقای بازاریاب است که نمونه آن را در تصویر پایین می‌بینیم:

نمونه ارسال پیامک متناظر

ارسال متناظر پیام کوتاه به شما کمک می‌کند تا به جای اینکه بخواهید به صورت تکی برای هر شماره متن‌های متفاوت ارسال کنید، به صورت انبوه و گروهی این پیام‌ها را ارسال نمایید. (ارسال به صورت انبوه ولی برای هر شخص متن متفاوت باشد)
یعنی ارسال sms همگانی با امکان درج نام هر مخاطب، متن متفاوت، کد تخفیف متفاوت و یا لینک اختصاصی‌.

SMS marketing

بخشی از ویژگی های پنل ارسال پیامک آقای بازاریاب:

• عضویت کاملا رایگان و بدون محدودیت
• دسترسی کاملا رایگان به تمامی بخش‌های پنل
• دسترسی کاملا رایگان به صدها بانک شماره موبایل
• امکان ارسال پیامک متنی
• امکان ارسال پیامک صوتی
• امکان ارسال پیامک تستی
• امکان ارسال پیامک تکی
• امکان ارسال پیامک گروهی
• امکان ساخت دفترچه تلفن هوشمند
• امکان ساخت گروه در دفترچه تلفن
• امکان ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه تلفن
• امکان ارسال پیامک صوتی
• امکان بی‌نظیرِ استودیو و ضبط آنلاین صدا
• امکان ساخت منشی و پاسخگوی تلفنی
• امکان ارسال پیامک گروهی بر اساس نقشه
• امکان ارسال پیامک گروهی به استان دلخواه
• امکان ارسال پیامک گروهی به شهر دلخواه
• امکان ارسال پیامک گروهی به محله دلخواه
• امکان ارسال پیامک گروهی به کوچه و خیابان دلخواه
• امکان ارسال پیامک به بانک مشاغل دلخواه در شهر دلخواه
• امکان ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل دلخواه
• امکان ارسال پیامک بر اساس جنسیت افراد
• امکان ارسال پیامک بر اساس کد پستی
• امکان ارسال پیامک فقط به سیم کارت ایرانسل
• امکان ارسال پیامک فقط به سیم کارت همراه اول
• امکان ارسال پیامک فقط به سیم کارت رایتل
• امکان ارسال پیامک فقط به خطوط ثابت
• امکان ارسال پیامک فقط به خطوط اعتباری
• امکان ارسال دوره‌ای و تکرار در روز، هفته، ماه، سال
• امکان ارسال پیامک گروهی با درج نام هر گیرنده
• امکان ارسال پیامک با نام تجاری و برند خودتان
• امکان ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت خودتان
• امکان ارسال پیامک بین المللی به خارج از ایران
• امکان ارسال پیامک زنده از دکل مخابراتی ایرانسل
• امکان ارسال پیامک زنده از دکل مخابراتی همراه اول
• امکان ارسال پیامک زنده به افرادی که در لحظه در محل مورد نظر حضور دارند
• امکان بررسی و حذف خودکار شماره‌های تکراری هنگام ارسال پیامک گروهی
• امکان آنالیز لیست شماره و تشخیص شماره‌های بلک‌لیست
• امکان ارسال پیامک حتی به شماره‌های بلک‌لیست مخابرات
• امکان گزارش ارسال تک تک پیام‌ها با قابليت خروجی اکسل و چاپ
• امکان دایورت پیامک رسیده به شماره‌ای خاص
• امکان جمع آوری شماره‌های دریافتی و افزودن به گروهی خاص
• امکان برگزاری سرویس امتیازی دهی
• امکان برگزاری آزمون پیامکی
• امکان برگزاری آموزش پیامکی
• امکان رزرو بلیط بر اساس پیامک
• امکان یادآوری مناسبت‌ها، پیامک سر رسید تولد، چک، پرداخت اقساط، بیمه و...
• امکان نوبت دهی با پیامک، ویژه مطب، آزمایشگاه‌ها و...
• امکان پشتیبانی از سریال کالا جهت تعیین اصالت کالای فروخته شده
• امکان ارسال کوپن تخفیف
• امکان دریافت بی نهایت خط اختصاصی
• امکان ساخت بی نهایت کارت ویزیت مجازی
• امکان همکاری در فروش و کسب درآمد
• امکان دریافت پنل نمایندگی مستقل
• امکان استفاده از API در سایت شخصی
• قابلیت قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری
• قابلیت تشخیص خودکار و بازگشت ۱۰۰٪ هزینه‌ ارسال پیامک‌های ناموفق
• قابلیت ارسال پیامک از قوی‌ترین اپراتورها با پیش شماره‌های زیر
۱۰۰۰ ، ۵۰۰۰۱ ، ۵۰۰۰۲ ، ۵۰۰۰۳ ، ۵۰۰۰۴ ، ۵۰۰۰۹ ، ۹۰۰۰ ، ۰۲۱ ، +۴۴
• + پشتیبانی تلفنی و چت، ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
• + بانک رایگان پیامک های آماده
• + بانک رایگان شماره موبایل تمامی مشاغل
• + بانک رایگان شماره موبایل تمامی استان‌ها
• + بانک رایگان شماره موبایل تمامی محله‌ها
• + بانک رایگان شماره موبایل تمامی دانشجوها
• + بانک رایگان ایمیل جهت ارسال ایمیل انبوه
• + بانک رایگان پیامک‌های مناسبتی
• + چندین بانک شخصی مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب
• + صدها قابلیت اختصاصی دیگر، ویژه همراهان پنل آقای بازاریاب

جهت مشاهده و عضویت در پنل اینجا کلیک کنید:

Panel.mrbazaryab.com

همچنین جهت مشاهده آموزش ها و توضیحات و لیست دقیق بانک های شماره موبایل، لطفا به کانال تلگرام (آیدی: SMS_CRM ) مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۰۹۰۰۵۹۰۵ در ارتباط باشید و هرگونه سوال، مشاوره، درخواست همکاری و... را با ما مطرح کنید.

کانال تلگرام آقای بازاریاب

پُرفروووووش باشید😍


مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



کد امنیتی رفرش
آمار

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 82
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 29

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 22
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 36
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 16
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 29
    بازدید هفته بازدید هفته : 228
    بازدید ماه بازدید ماه : 594
    بازدید سال بازدید سال : 37,054
    بازدید کلی بازدید کلی : 326,539

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.191.223.123
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 23 تیر 1403

    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به آقای بازاریاب بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف