کسب درآمد از اینترنت,همکاری در فروش,پنل نمایندگی لایک و فالوور,ممبر

کسب درآمد از اینترنت,همکاری در فروش,پنل نمایندگی لایک و فالوور,ممبر >
شنبه 23 تیر 1403

معرفی یک كسب و كار اینترنتی موفق و پر درآمد

معرفی یک كسب و كار اینترنتی موفق و پر درآمد

ملزومات یک کسب و کار اینترنتی موفق و پر درآمد چیست؟

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به چه چیزی نیاز داریم؟

مهم ترین کار قبل از راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی مانند هر کار دیگری دانش، تعاریف، مفاهیم و مهارت های خود را دارد. بدیهی است کسی که می خواهد کسب و کار اینترنتی راه بیاندازد باید ابتدا درباره آن خوب آگاهی یابد و بداند کسب و کار اینترنتی یعنی چه؟ چه جور کاری است؟ چه مزایایی دارد؟ چه معایبی دارد؟ چه خطراتی دارد؟ به جای کسب و کار اینترنتی از چه روش های دیگری می توان پول در آورد؟ چه عواملی باعث موفقیت این نوع کاسبی است؟ و … تا بتواند تصمیمی درست بگیرد.

اگر ما کاری را نشناسیم و نا آگاهانه وارد آن شویم زود از آن خسته شده یا حتی ممکن است دچار خساراتی گردیم.

بسیاری از دوستانی که سراغ کسب و کارهای اینترنتی می‌ آیند به دنبال راه‌ های سریع و یک شبه پولدار شدن هستند. در صورتی که می دانیم این یک باور اشتباه است.

اگر آنها هم این را بدانند یا در این راه نمی آیند یا اگر آمدند با تصور درست می آیند.

بنابراین اولین مرحله برای شروع کارآفرینی اینترنتی، آشنایی و یادگیری مفاهیم کسب و کارهای اینترنتی است. به همین دلیل بسیاری از مطالب آقای بازاریاب درباره معرفى و چگونگى انجام کسب و کارهای اینترنتی است.

این مطالب برای ایجاد شناخت و بینش درست در علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی نوشته شده است. متاسفانه برخی افراد را می بینم که توجهی به این مطلب نمی کنند. آنها خیلی مشتاق هستند که هر چه زودتر وارد کارهای اجرا شوند و این خطرناک است. اغلب آنها متوجه اشتباه خود می شوند، ولی این تجربه برایشان هزینه خواهد داشت !

آنچه برای شروع کسب و کار اینترنتی مهم است، تصمیم ورود به چنین کاری است. تصمیمی که هر فرد باید بگیرد. تصمیمی جدی و آگاهانه، و این شدنی نیست مگر با کسب اطلاعات درست.

پس مهم ترین کار قبل از راه اندازی یک شغل اینترنتی، شناخت و آگاهی برای یک تصمیم قاطع است. تصمیم گیری برای کسب درآمد از طریق اینترنت شاید به نظر ساده بیاید، اما نکته اینجاست که برای تصمیم گیری می‌بایست اطلاعات لازم را داشت. وقتی برای سوالاتی که در ابتدا مطرح شد جواب‌های قانع کننده و منطقی یافتید، آنگاه زمان تصمیم گیری برای ورود یا عدم ورود به کارآفرینی اینترنتی است.

براى آشنايی با یک كسب و كار اينترنتى موفق و پرسود و نحوه شروع آن، در ادامه مطلب با ما همراه باشید، (در پایین روى "ادامه مطلب" کلیک كنيد)

در طول سال ها فعالیت و خدمت رسانیِ آژانس خدماتی آقای بازاریاب، پیام های زیادی با موضوع درخواست یا نحوه همکاری از سمت کاربران داشتیم و البته روش های کسب درآمدی زیادی را نیز از جمله همکاری در فروش و ارائه پنل همکاری با تعرفه همکاری (تعرفه ارزان تر) ترتیب دادیم اما این بار خودمان به این نتیجه رسیدیم که باید سیستمی را طراحی و اجرا کنیم که افراد علاقه مند به کسب و کار آنلاین بتوانند با برند و نام و نشان دلخواه خودشان و بدون کارفرما یا دخالت دیگری، فقط و فقط برای خودشان کار کنند.!

از این رو امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که سیستمی را پیاده سازی کرده‌ایم که حداقل در ایران نمونه‌ای مشابه آن نیست و از بایت تعرفه خدمات و سرویس ها نیز حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان تر از سایر سرویس دهندگان ایرانی است و نکته قابل توجه این است که عضویت در پنل های دوقلوی آقای بازاریاب کاملا رایگان است که این امر به شما کمک می‌کند تا به مدت زمان نامحدود از پنل ها و خدمات استفاده کنید و مقایسه کنید و تصمیم بگیرید.

چه تصمیمی ...؟!

آژانس تبلیغاتی صادق مختاری ( آقای بازاریاب ) تمامی خدماتی خود را در دو پنل مجزا ارائه می‌دهد.

منظور از پنل همان پنل کاربری است و اصلا چیز عجیب و غریبی نیست، هر شخصی در کمتر از ۱۵ ثانیه و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل (جهت دریافت کد ورود) می تواند وارد پنل کاربری خود شود و تمامی خدمات را مشاهده و استفاده کند.

پنل اول: پنل ویژه خدمات شبکه ها و رسانه های اجتماعی است

پنل دوم: پنل ویژه ارسال پیامک و ایمیل انبوه است

هر دو پنل در خدمت کسب و کار های آنلاین است، و به عبارتی هر دو پنل دستیار حضور و فعالیت های آنلاین افراد حقیقی یا حقوقی است.

چهره های مشهور، مدیران، مدرسان و صفحاتی که در تلگرام و اینستاگرام محتوا تولید می‌کنند، کالا می‌فروشند، خدمات ارائه می‌دهند و... همگی کاربر محور هستند و نیازمند تبلیغات و دیده شدن هستند، حالا ما در مجموعه آقای بازاریاب به این افراد خدمات ارائه می‌دهیم.

آیا تمایل دارید که شما خودتان خدمات دهنده باشید ؟!

برای شروع کار:

۱- ابتدا در هر دو پنل عضو شوید:

social.mrbazaryab.com

panel.mrbazaryab.com

۲- هر دو پنل را به صورت کامل بررسی کنید و با خدماتی که در پنل ها لیست شده اند آشنا شوید.

(برای آشنایی بیشتر حتما در کانال تلگرام عضو شوید و از ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام نترسید، بپرسید و مطمئن باشید صادقانه شما را در تصمیم گیری راهنمایی خواهیم کرد)

۳- مرحله سوم می‌تواند شروع کسب و کار پر سود شما باشد

یک نام برای شغل جدید خود انتخاب کنید.

ما دو پنل با نام دلخواه خودتان ایجاد و تقدیم شما می‌کنیم‌.

همچنین برای داشتن یک هاست و دامنه و ساخت یک وبسایت حرفه ای و مدیریت مطالب و مقالات وبسایت خودتان نیز نگران نباشید، ما در کنار شما هستیم و پیش فرض ما برای ارائه نمایندگی این است که شما هیچ اطلاعاتی از این موارد و مراحل ساخت سایت ندارید، پس ما به جای شما فکر همه این کارها را کرده ایم و بخش زیادی از آن را از قبل تدارک دیده ایم زیرا که مدیریت زمان، کیفیت پروژه، سهولت انجام کار و رضایت شما از نتیجه کار، جزو اولویت های ما هستند.

۴- در این مرحله شما برای خودتان و رئیس خودتان هستید اما همچنان ما پشتیبان و راهنمای همیشگی شما هستیم، تعرفه های خدمات خودتان را می توانید (حتی ارزانتر از ما) تنظیم کنید و شروع به معرفی خدمات، جذب مشتری و فروش کنید.

نگران جذب کاربر، مشتری یا خریدار نیز نباشید، زیرا که حالا شما یک کسب و کار ارائه دهنده‌ی خدمات تبلیغاتی هستید، از خدمات خودتان برای خودتان نیز استفاده کنید و سایت و پنل ها و برند شخصی خودتان را برای جذب مشتری تبلیغ کنید.

آیا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید؟

در تلگرام یا واتس‌اپ پیام ارسال کنید، پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در خدمت شماست.

شروع کار به سادگیِ ارسال یک پیام به پشتیبانی است، نترسید و نزدیک شوید، از دور همه چیز بسیار سخت است

ارتباط با ما در تلگرام به آیدی:

mrbazaryab

ارتباط با ما در واتس‌اپ به شماره:

09309005905

ارسال ایمیل:

mrbazaryab@gmail.com

BYSADEQ@gmail.com

صادق مختاری | آقای بازاریاب


مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



کد امنیتی رفرش
آمار

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 82
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 29

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 16
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 36
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 12
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 29
    بازدید هفته بازدید هفته : 222
    بازدید ماه بازدید ماه : 588
    بازدید سال بازدید سال : 37,048
    بازدید کلی بازدید کلی : 326,533

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.221.74.71
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 23 تیر 1403

    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به آقای بازاریاب بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف